Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Program
Cele szkolenia:
- zdobycie wiedzy na temat kreowania marki osobistej
- poznanie sposobów i narzędzi kreowanie siebie na eksperta w danej dziedzinie
- opracowanie indywidualnego planu na budowanie spójnego wizerunku
Efektem szkolenia będzie stworzenie spójnego planu działań marketingowych mających na celu budowanie marki osobistej.
PROGRAM SZKOLENIA:
1.Tożsamość a wizerunek.
2. Czym jest marka?
• marka osobista – case studiem
• kiedy i dlaczego warto budować markę osobistą
3. Świadome planowanie strategii marki osobistej:
• ustalenie celu o
• kreślenie...
- zdobycie wiedzy na temat kreowania marki osobistej
- poznanie sposobów i narzędzi kreowanie siebie na eksperta w danej dziedzinie
- opracowanie indywidualnego planu na budowanie spójnego wizerunku
Efektem szkolenia będzie stworzenie spójnego planu działań marketingowych mających na celu budowanie marki osobistej.
PROGRAM SZKOLENIA:
1.Tożsamość a wizerunek.
2. Czym jest marka?
• marka osobista – case studiem
• kiedy i dlaczego warto budować markę osobistą
3. Świadome planowanie strategii marki osobistej:
• ustalenie celu o
• kreślenie...