Program
. Różnica pomiędzy planem finansowym a planem zamówień publicznych.
2. Jak należy sporządzać plan zamówień publicznych ?
3. Agregacja zamówień publicznych w celu ustalenia wartości jednego zamówienia w świetle opinii Urzędu Zamówień Publicznych.
"Podobieństwo przedmiotowe i funkcjonalne zamówienia" w ustalaniu wartości zamówienia publicznego.
4. Znaczenie kodów CPV przy planowaniu zamówień publicznych.
5. Planowanie zamówień klasycznych i sektorowych przez zamawiających sektorowych.
6. Kiedy kończy się wartość zamówienia - problem ustalania wartości zamówień, których potrzeba udzielania pojawi się po udzieleniu wszystkich zamówień o takim samym "podobieństwie przedmiotowym i funkcjonalnym zamówienia".
7. Zmiana wielkości lub zakresu zamówienia publicznego w trakcie postępowania - kiedy można postawić zarzut dzielenia zamówienia lub zaniżenia wartości zamówienia publicznego w celu uniknięcia stosowania Pzp.
8. Planowanie zamówień na usługi szkoleniowe finansowane z różnych źródeł - łączenie zamówień na usługi szkoleniowe w planie zamówień publicznych.
9. Planowanie i ustalanie wartości zamówień objętych projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w roku finansowym i okresie realizacji projektu.
10. Sposób udzielenia zamówienia i szacowanie zamówień na świadczenie usług szkoleniowych finansowanych ze środków unijnych. Ustalanie wartości usług szkoleniowych.
11. Sposób udzielania i szacowania wartości zamówień przy zakupach książek przez biblioteki.
12. Umowy ramowe w planach zamówień publicznych.
13. Planowanie zamówień i ustalanie wartości zamówień na dostawy, usługi lub roboty budowlane, które mimo braku przedmiotowego podobieństwa tworzą funkcjonalną całość.
14. W jakich przypadkach zamawiający w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy może dzielić zamówienie na części lub zaniża jego wartość.
15. Nieuprawnione stosowanie art. 6a Pzp w przypadku, gdy zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych albo udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
16. Planowanie zamówień na roboty budowlane:
"drobne remonty" o wartości do 30.000 euro w jednym lub wielu budynkach,
zamówienia na roboty budowlane o różnym zakresie rzeczowym wykonywane w tym samym budynku lub różnych budynkach,
zamówienia na roboty budowlane o takim samym zakresie rzeczowym wykonywane w różnych budynkach lub w tym samym budynku,
zamówienia na roboty budowlane wykonywane w okresie 2 - 3 lat, w tym samym lub różnych budynkach.
17. Zamówienia uzupełniające w planach zamówień publicznych:
wartość przewidywanych zamówień uzupełniających w chwili ustalania wartości całego zamówienia,
wartość zamówień uzupełniających w chwili ich udzielania.
18. Planowanie zamówień przez zamawiających, którzy posiadają jednostki organizacyjne mające samodzielność finansową.
19. Planowanie i ustalanie wartości zamówień udzielanych przez wielu zamawiających lub przez zamawiającego i jego jednostki organizacyjne
. Różnica pomiędzy planem finansowym a planem zamówień publicznych.
2. Jak należy sporządzać plan zamówień publicznych ?
3. Agregacja zamówień publicznych w celu ustalenia wartości jednego zamówienia w świetle opinii Urzędu Zamówień Publicznych.
"Podobieństwo przedmiotowe i funkcjonalne zamówienia" w ustalaniu wartości zamówienia publicznego.
4. Znaczenie kodów CPV przy planowaniu zamówień publicznych.
5. Planowanie zamówień klasycznych i sektorowych przez zamawiających sektorowych.
6. Kiedy kończy się wartość zamówienia - problem ustalania war...
Rozwiń program