Poszukiwanie i pozyskiwanie nowego klienta. Praktyczne warsztaty z elementami telefonicznego umawian

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Biznes i zarządzanie
Poziom:średniozaawansowany

Program

1. Wstęp. Wprowadzenie do tematu. Wprowadzenie trenera.
• Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
• Rola i znaczenie nowych klientów w rozwoju sprzedaży
- jak zachować równowagę pomiędzy nowymi, a obecnymi klientami?
- starania o utrzymanie pozycji firmy na niepewnym rynku
• Przyczyny utraty obecnych klientów
2. Umiejętności pomocne w poszukiwaniu klienta. Błędy popełniane podczas pozyskiwania nowego klienta.
• Rola i znaczenie nastawienia, na drodze pozyskiwania nowych klientów
• Stereotypy, ograniczenia, schematy w naszym działaniu
•...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Warszawa

Tagi: pozyskiwanie klientów, komunikacja, umawianie spotkań, komunikacja

Ostatnia aktualizacja: 11 styczeń 2018






Dołącz do nas!