Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Program
1. Postawa sprzedawcy
• Entuzjazm i zaangażowanie
• Różnice osobowości
2. Proces sprzedaży
• Wprowadzenie do procesu
• Bariery emocjonalne na poszczególnych etapach
3. Planowanie
• Zarządzanie terytorium sprzedaży
• Targeting - organizowanie kontaktów zgodnie z reguła Pareto
• Wskaźniki efektywności w pracy handlowca - sposób na motywację wewnętrzną
• Zarządzanie czasem za pomocą systemu kwadrantów
• Wyznaczanie celów sprzedażowych - Technika SMART
• Najczęstsze błędy popełniane przez handlowców podczas umawiania się na wizy...
• Entuzjazm i zaangażowanie
• Różnice osobowości
2. Proces sprzedaży
• Wprowadzenie do procesu
• Bariery emocjonalne na poszczególnych etapach
3. Planowanie
• Zarządzanie terytorium sprzedaży
• Targeting - organizowanie kontaktów zgodnie z reguła Pareto
• Wskaźniki efektywności w pracy handlowca - sposób na motywację wewnętrzną
• Zarządzanie czasem za pomocą systemu kwadrantów
• Wyznaczanie celów sprzedażowych - Technika SMART
• Najczęstsze błędy popełniane przez handlowców podczas umawiania się na wizy...