Telefoniczna obsługa klienta Szkolenie Zamknięte

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:blokowy
Tematyka:Biznes i zarządzanie

Program

Przykładowy program szkolenia:

Cel szkolenia:
Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami na wysokim poziomie.

 Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami
 Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej
 Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy
 Zapoznanie uczestników z typologią i...

Rozwiń program

Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Gdańsk

Tagi: telefon, obsługa klienta

Ostatnia aktualizacja: 19 maj 2018






Dołącz do nas!