Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Program
Korzyści dla uczestników
• poprawa jakości planowania marketingowego
• bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej i dopasowanie do niej komunikacji
• poprawa wynikow sprzedażowych, dzięki zidentyfikowaniu przewag konkurencyjnych i wykorzystaniu ich w procesie sprzedaży
• poprawa skuteczności działan marketingowych i zwiększenie ich efektywności kosztowej
Szkolenia polecamy dla
• pracowników działu marketingu
• osób pełniących funkcje marketingowe
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• mini wykład
• burze mozgów
• case study...
• poprawa jakości planowania marketingowego
• bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej i dopasowanie do niej komunikacji
• poprawa wynikow sprzedażowych, dzięki zidentyfikowaniu przewag konkurencyjnych i wykorzystaniu ich w procesie sprzedaży
• poprawa skuteczności działan marketingowych i zwiększenie ich efektywności kosztowej
Szkolenia polecamy dla
• pracowników działu marketingu
• osób pełniących funkcje marketingowe
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
• mini wykład
• burze mozgów
• case study...