Program
A. Znaki towarowe w opisie przedmiotu zamówienia.
1. Jak należy prawidłowo opisać przedmiot zamówienia na dostawy i roboty budowane w sytuacji, gdy zamawiający zamierza w opisie przedmiotu zamówienia stosować znaki towarowe
2. Żądanie dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia
B. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Podwykonawcy w ofercie.
3. Nieprawidłowości w opisie sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
4. Nieprawidłowości w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
5. Różnica między zwróceniem się o wyjaśnienie a żądaniem zmiany treści SIWZ.
6. Jak należy odpowiadać wykonawcy, gdy zwraca się o wyjaśnienie treści SIWZ.
7. Jak postąpić w sytuacji, gdy wykonawca zwraca się jednocześnie o wyjaśnienie i żąda zmiany treści SIWZ.
8. Nieprawidłowości w wyjaśnianiu i dokonywaniu zmian treści SIWZ.
10. Postępowanie w sytuacji, gdy zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Dokonywanie zmian treści ogłoszenia.
11. Przedstawienie i omówienie konkretnych dokumentów dotyczących wyjaśniania i zmiany treści SIWZ przekazywanych wykonawcy i zamieszczanych na stronie internetowej zamawiającego.
D. Tryb zamówienia z wolnej ręki.
12. Specyfika trybu zamówienia z wolnej ręki
E. Badanie i ocena ofert.
13. Wyjaśnienie pojęć "oferta" i "treść oferty".
14. Kiedy należy wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści oferty.
15. Omówienia konkretnych dokumentów - wezwań do wyjaśnienia treści oferty.
16. Jak należy redagować wezwania do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny - przykłady konkretnych dokumentów.
17. Jak należy redagować zawiadomienia o poprawieniu omyłek
18. Postępowanie zamawiającego w przypadku zastrzeżenia przez wykonawcę informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
19. Przedstawienie i omówienie konkretnych dokumentów dotyczących wyboru oferty, unieważnienia postępowania oraz zawiadomienia o wyborze oferty. Przykładowe zawiadomienie o wyborze oferty, unieważnieniu postępowania.
F. Umowy w sprawach zamówień publicznych.
20. Dopuszczalność zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
21. Jak w umowie należy redagować zmiany istotne i warunki dokonywania tych zmian - przykłady konkretnych zapisów w umowie (m. in. zmiany umowy wskutek wprowadzenia robót zamiennych, zmiany terminu wykonania zamówienia, zmiany wielkości lub zakresu zamówienia, zmiany wysokości wynagrodzenia, zmiany sposobu wykonania zamówienia).
A. Znaki towarowe w opisie przedmiotu zamówienia.
1. Jak należy prawidłowo opisać przedmiot zamówienia na dostawy i roboty budowane w sytuacji, gdy zamawiający zamierza w opisie przedmiotu zamówienia stosować znaki towarowe
2. Żądanie dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia
B. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Podwykonawcy w ofercie.
3. Nieprawidłowości w opisie sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
4. Nieprawidłowości...
Rozwiń program