Zastosowanie Środków Komunikacji Elektronicznej w Postępowaniu Administracyjnym

Oferta jest nieaktualna
Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Prawo i nauki społeczne » Prawo i administracja

Program

1. Zasada pisemności postępowania administracyjnego – forma pisemna i forma dokumentu elektronicznego.
2. Podstawowe pojęcia: dokument elektroniczny i środki komunikacji elektronicznej.
3. Mechanizmy identyfikacyjne użytkownika systemu teleinformatycznego.
4. Wnoszenie podania w formie dokumentu elektronicznego – sposób wnoszenia i warunki skuteczności.
5. Wnoszenie podania przy pomocy wzoru dokumentu elektronicznego.
6. Udzielenie pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego.
7. Warunki i sposób dokonywania doręczeń za pomocą środków komunikacj...

Rozwiń program

Uczestnicy:Pracownicy wszystkich szczebli zatrudnieni w urzędach gmin, miast, starostw powiatowych, urzędach wojewódzkich, jednostkach i zakładach budżetowych.
Warunki przyjęcia:przesłanie formularza zgłoszeniowego
Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: środki komunikacji elektronicznej, dokument elektroniczny, adres elektroniczny

Ostatnia aktualizacja: 23 grudzień 2015






Dołącz do nas!