Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
| Rodzaj: | szkolenie kurs |
|---|---|
| Tryb: | dzienny |
| Tematyka: | Administracja i usługi » Obsługa klienta |
| Poziom: | podstawowy |
Program
"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"
Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji bizn...
Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji bizn...
| Uczestnicy: | wszyscy |
|---|---|
| Warunki przyjęcia: | Zgłoszenie |
| Dyplom: | Certyfikat |
Terminy
| Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
|---|---|---|---|---|
| dowolny termin | 2 dni | co miesiąc: pon wto śro czw pią | 12 | Gdynia |
Cena
790 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
Al. Zwycięstwa 96
81-451 Gdynia
Polska
Tagi: obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 3 wrzesień 2013

