Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
| Rodzaj: | szkolenie kurs |
|---|---|
| Tryb: | dzienny |
| Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Telemarketing |
| Poziom: | podstawowy |
Program
Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu.
Celem treningu jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie rozwoju technik komunikowania się w kontakcie telefonicznym, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera, oraz przezwyciężania sytuacji trudnych.
TELEMARKETING, czyli: Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
Grupa docelowa: Pracownicy działów obsługi...
Celem treningu jest zdobycie nowych umiejętności w zakresie rozwoju technik komunikowania się w kontakcie telefonicznym, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera, oraz przezwyciężania sytuacji trudnych.
TELEMARKETING, czyli: Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon
Grupa docelowa: Pracownicy działów obsługi...
| Uczestnicy: | pracownicy handlowi |
|---|---|
| Warunki przyjęcia: | Zgłoszenie |
| Dyplom: | Certyfikat |
Terminy
| Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
|---|---|---|---|---|
| dowolny termin | 2 dni | co miesiąc: pon wto śro czw pią | 12 | Gdynia |
Cena
490 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
Al. Zwycięstwa 96
81-451 Gdynia
Polska
Tagi: telemarketing
Ostatnia aktualizacja: 3 wrzesień 2013

