Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
| Rodzaj: | szkolenie kurs |
|---|---|
| Tryb: | dzienny |
| Tematyka: | Umiejętności osobiste i interpersonalne |
Program
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczest...
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczest...
| Warunki przyjęcia: | Termin - do ustalenia Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju Przybliżony koszt dla grupy 10 osób: 3500 PLN netto (1 dzień szkoleniowy, 8 godz |
|---|---|
| Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia |
Terminy
| Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
|---|---|---|---|---|
| dowolny termin | 10 | Gdańsk |
Cena
Szkolenie bezpłatne
Miejsce szkolenia
Wały Piastowskie 1 lok.1508
80-855 Gdańsk
Polska
Tagi: sprzedaż, obsługa klienta
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpień 2018

